لزوم حمایت از خانواده های دارای چند فرزند برای مقابله با نقشه های دشمن

آیت الله عبادی گفت: ۷۰ سال است که دشمنان به دنبال ترویج شعار«فرزند کمتر، زندگی بهتر» برای کاهش قدرت و نسل ما هستند و با حمایت از خانواده های چند فرزندی می توان این شعار را بی اثر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (9 مرداد) دردیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم اظهار داشت: حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام مظهر صفات الهی است که از این شاخصه ها؛ می توان به توجه به محرومان اشاره کرد.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر مردم با مشکلات مضاعفی رو به رو شده اند، افزود: تحریم ها، سوءتدبیرها و کرونا از عوامل ایجاد این مشکلات برای مردم هستند و قاعدتا باید همکاری ها توسعه می یافت.

 

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی از طریق فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه می خواستند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند اما مردم با کمک ایمان و ایثار خود، این تحریم ها را بی اثر کردند و باعث شکست دشمن شدند.


آیت الله عبادی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر برخی از دستگاه های اجرایی به خصوص کمیته امداد به کمک مردم آمدند، ادامه داد: در مقطعی که توطئه براندازی نظام و آیه های یاس به گوش می رسید این دستگاه ها اقدامات خوبی را برای کمک به مردم انجام دادند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: ارائه گزارشات کمک به محرومین، نیازمندان و یتیمان خوب است اما کاری که انجام می شود از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم تداوم داشته باشد.

 

وی در پایان با بیان اینکه خانواده های دارای فرزندان بیشتر را مورد حمایت جدی قرار دهید، افزود: این موضوع به بحث فرزندآوری بسیار می تواند کمک کند چرا که ۷۰ سال است دشمنان به دنبال ترویج شعار«فرزند کمتر، زندگی بهتر» برای کاهش قدرت و نسل ما هستند.

 

 

کد خبر 1080767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha