شناسایی ۴۵۰ مورد بیمارکرونا در مرزهای خوزستان

خدادادی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۵۰ مورد بیمار کرونا را از مبدا تشخیص دادیم گفت: این در حالی است که تنها در تیرماه ۱۸۰ مورد بیمار کرونایی را به کشورهای خود بازگرداندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (شنبه ۹ مرداد) در نشست  ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا نوع انگلیسی هلال احمر با مستقر شدن در مرزهای خوزستان با همکاری بخش خصوص اقدامات مطلوبی را انجام داد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: راه اندازی این آزمایشگاه ها باعث شد سیر بیماریابی خارجی هایی که وارد کشور می شوند افزایش یابد و علاوه بر این حمایت ها و تخفیفات بسیار ارزنده برای مردم کشور ایران که از کشور خارج و یا وارد می شوند داشته است.

 

وی با بیان اینکه نامه از معاون وزیر بهداشت تحت عنوان تایید شدن تست های کشور مبدا به ما ابلاغ شده است اضافه کرد: در این نامه آمده که آزمایشگاه بغداد مورد تایید است و در صورتی که شخصی تست منفی کرونا داشته و زمان آن کمتر از 96 ساعت است می تواند وارد کشور شود.

 

خدادادی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه نیازمند حمایت بیشتر هستیم اما تاکنون بیش از ۴۵۰ مورد بیمار کرونا را از مبدا تشخیص دادیم و این در حالی است که تنها در تیرماه ۱۸۰ مورد بیمار کرونایی را به کشورهای خود بازگرداندیم.

 

کد خبر 1080779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha