زهرا حسینی زاده یکی از سه برنده اصلی مهرواره همدل در کشور شد

در آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان نخستین مهرواره محله همدل؛ زهرا حسینی زاده از شهرستان ریگان جزو سه برنده اصلی این مهرواره معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ در آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان نخستین مهرواره محله همدل که صبح شنبه (۹ مرداد ماه) همزمان با سالروز ولادت حضرت موسی بن جعفر (علیهماالسلام) برگزار شد؛ زهرا حسینی زاده از شهرستان ریگان جزو سه برنده اصلی این مهرواره معرفی شد.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام «سید غلامعباس موسوی مقدم» از استان قم و خانم ها اعظم محمدی از استان هرمزگان و زهرا حسینی زاده از استان کرمان به عنوان سه برنده اصلی مهرواره که جوایز 200 میلیون تومانی به آنها به تعلق می گیرد با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

ساخت مسکن برای خانواده‌ها، ساخت یک باب منزل مسکونی برای زن سرپرست خانوار، ساخت ۸ باب حمام و سرویس بهداشتی، آموزش خیاطی به بانوان و هدیه ۵ چرخ خیاطی، تأمین جهیزیه کامل به نوعروسان، حل مشکل آموزشی دانش آموزان نیازمند و خرید ۲۰ تبلت، جمع آوری و هزینه بیش از یک میلیارد کمک‌های مردمی و اشتغال زایی برای ۶ خانواده با پرورش جوجه و گوسفند از اقدامات انجام شده زهرا حسینی زاده در ریگان است.

 

 

او هر روز به صورت فی سبیل الله و جهادی به امورات شبکه جهادی و امور نیازمندان رسیدگی می‌کند.

کد خبر 1080797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha