انفصال از خدمت در انتظار مدیرانی با عملکرد ضعیف در برابر کرونا

امیری گفت: قانون این اختیار را داده است مدیرانی که عملکرد نامناسب و ضعیفی در برابر ویروس کرونا دارند را تا کسر یک سوم حقوق جریمه کنیم و در صورتی که این عملکرد ضعیف همچنان ادامه داشته باشد مدیر دستگاه تا سه ماه انفصال از خدمت جریمه خواهد شد.

«رسول امیری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مطابق مصوبات ستاد مدیریت ویروس کرونا وقرارگاه استانی کرونا  دستگاه هایی که مقابل ویروس کرونا عملکرد مطلوب وضعیف داشتند معرفی می شوند.

 

مدیرکل بازرسی استاندار خوزستان افزود: با توجه به رنگبندی شهرهای استان دو سیاست تشویق و تنبه برای دستگاه ها در نظر داریم که شاخص ما برای این مهم سنجش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و میزان همکاری ادارات و دستگاه ها با طرح شهید سلیمانی است.

 

وی با بیان اینکه 90 بازرس ویژه در استان خوزستان کار نظارت بر عملکرد دستگاه ها را برعهده دارند اضافه کرد: با توجه به وضعیت عملکرد تاکنون به برخی دستگاه ها اخطار دادیم، در صورتی که اخطار دوم و سوم داده شود مطابق با قانون مدیریت دستگاه به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

 

امیری عنوان کرد: قانون این اختیار را به ما داده است که مدیران دستگاه هایی که عملکرد نامناسب و ضعیفی در برابر ویروس کرونا دارند را تا کسر یک سوم حقوق جریمه کنیم و در صورتی که این عملکرد ضعیف همچنان ادامه داشته باشد مدیر دستگاه تا سه ماه انفصال از خدمت جریمه خواهد شد.

 

وی یاد آور شد: در خصوص عملکرد دستگاه ها هیچگونه تعارفی با هیچ نداریم و ملاک ما برای برخورد قانون است.

 

کد خبر 1080805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha