مشهد به کارگاه بزرگ سازندگی برای خدمت به مردم تبدیل شده است

فیضی گفت:خوشحالیم در روزهای پایانی شورای پنجم، مشهد کارگاه بزرگ سازندگی، بالندگی، رشد، نمو و خدمت به آحاد و زمینه های مختلف تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رمضانعلی فیضی» شامگاه(۱۰ مرداد) در مراسم بهره‌برداری از پل پنجتن و تعریض مسیر دسترسی به بازار شهید شوشتری، بهسازی تجهیزات و ساخت سکوهای این بازار اظهار کرد: بنا به درخواست های مکرر مردمی جهت جابه جایی جمعه بازار شهید شوشتری از اولین روز های استقرار شورای پنجم این موضوع در دستور کار قرار گرفت و از طرفی در نظر داشتیم در ساحت های مختلف جغرافیایی شهر مشهد پراکنش و پراکندگی داشته باشیم.

 

رئیس کمیسیون مناطق کم برخوردار شورای شهر مشهد افزود: پروژه بهسازی بازار شوشتری از سال ۹۶ کلیک خورد و از اردیبهشت ماه سال ۹۷ بدون تجهیزات و سکو کار خود را آغاز کرده بود و در ادامه تسهیل حریم، تحویل معبر ها و جمع کردم معارضات یکسال به طول انجامید و در نهایت با وجود کرونا توانستیم این پروژه را زودتر از موعد به بهره برداری برسانیم.

 

وی با بیان اینکه خوشحالیم در روزهای پایانی شورای پنجم، مشهد کارگاه بزرگ سازندگی، بالندگی، رشد، نمو و خدمت به آحاد و زمینه های مختلف تبدیل شده است، گفت: با پیگیری‌های زیادی که با اداره‌کل راهداری استان خراسان رضوی داشتیم و تحصیل حریم و جمع کردن معارضات، یکسال فرآیند تخصیص بودجه و احداث پل دوبل کشف‌رود و تعریض مسیر به سرانجام رسید.

 

فیضی با تقدیر و تشکر از تمامی عوامل دخیل در این پروژه اعم از شهرداری منطقه ۴، معاونت خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد و اعضای شورای شهر، گفت: بسیار خرسندیم که با تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته، علیرغم شرایط دشوار پیش آمده ناشی از کرونا، این پروژه زودتر از موعد مقرر تکمیل و تحویل شهروندان عزیز مشهدی شد.

 

کد خبر 1080853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha