شورای پنجم تلاش بسیاری را در راستای حمایت از مشاغل کوچک انجام داد

نوروزی گفت:شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود تلاش بسیاری را در راستای حمایت از مشاغل کوچک انجام داد و بسترسازی و زمینه‌ سازی کرد که یکی از آنها توجه به روز بازارها بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احمد نوروزی» عصر(۹ مرداد) در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پل پنجتن و تعریض مسیر دسترسی بازار شهید شوشتری و بهسازی تجهیزات و ساخت سکوهای این بازار با بیان اینکه امروز شاهد بهره‌برداری و افتتاح همزمان سه پروژه واقع در موازات یکدیگر هستیم، اظهارکرد: پل دوم انتهای پنجتن دسترسی وسایل نقلیه به کمربند شمالی شهر را تامین می‌نماید و مسیر خوبی را پیش روی شهروندان قرار می‌دهد؛ توسعه و تعریض مسیر به طول ۱.۸ کیلومتر و عرض ۲۲ متر تا روزبازار شهید شوشتری و سکوها و ساختمان‌های مورد نیاز این مجموعه نیز احداث شده که قابل تقدیر است.

 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد گفت: شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود تلاش بسیاری را در راستای حمایت از مشاغل کوچک انجام داد و بسترسازی و زمینه‌سازی کرد که یکی از آنها توجه به روزبازارها بود؛ راه‌اندازی بازار هنر، اجرای طرح حمایت از مشاغل خرد و خانگی با مشارکت جهاد دانشگاهی از جمله اقدامات صورت گرفته محسوب می‌شود که موجب ایجاد اشتغال شده است.

 

نوروزی با اشاره به موقعیت مکانی روزبازار شهید شوشتری که در منطقه‌ای محروم و حریم شهر واقع شده است، افزود: شهرداری و مدیریت شهری می‌توانست مسئولیت این مجموعه را نپذیرد ولی در تعامل با مدیران دولتی عهده‌دار مسئولیت شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این محدوده پروژه‌های دیگری نیز همچون بوم‌پارک تعریف شده که در محدوده حریم کال کشف‌رود اجرایی می‌شود و از نظر اکوسیستمی برای شهر بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

کد خبر 1080854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha