حضور حداکثری در انتخابات نقشه‎های دشمنان را خنثی می‎کند

سرپرست دبیرخانه کانون مساجد اردبیل با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات نقشه‎های دشمنان را خنثی می‎کند، افزود: در شرایط کنونی، حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان این انقلاب است.

نادر سقاء سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار شبستان بر حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی نظام در صدد کمرنک کردن حضور مردم در این دوره انتخابات هستند.


سقاء با اشاره به اینکه ناامید کردن مردم از خدمات نظام از دسیسه های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، بیان کرد: نظام برای تشکیل این حکومت بهای سنگینی پرداخته بنابراین پاسداری از آن نیز وظیفه ای سنگین است.


وی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات های اخیر نشان از بلوغ سیاسی مردم کشور است، تصریح کرد: فواید و آثار انتخابات ملموس تر و قابل مشاهده تر شده بنابراین باید در این دوره از انتخابات حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه در طول عمر با برکت انقلاب حضور گسترده مردم در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ساز همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان بوده است، بیان داشت: مردم غیور ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و با صلابت خویش در پای صندوق‌های رأی، همه پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.


وی در ادامه بر حفظ و نشر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و پیشکسوتان جهاد و شهادت تاکید کرد و افزود: حفظ و نشر این آرمان‌‌ها به ویژه ترویج آن در بین نسل جوان امری ضروری و وظیفه‌ای همگانی است زیرا این افراد پشتیبانان و سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی هستند و باید همواره از تجربیات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنان استفاده کنیم.

 

سقائ در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات 12 اسفند در شرایط کنونی که نظام جمهوری اسلامی به الگویی برای دیگر کشورهای جهان تبدیل شده از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 108086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha