تهیه و توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته غذایی در قالب اطعام غدیر در آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: همزمان با عید غدیر با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان و افراد تحت حمایت امداد توزیع شد.

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید غدیر با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان و افراد تحت حمایت امداد توزیع شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل افزود: در طرح اطعام غدیر، ۱۱۰ هزار بسته غذایی به نیت حیدر کرار امیرالمومنین امام علی (ع) توزیع شد که مراکز نیکوکاری و کمیته امداد آران و بیدگل ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی بین افراد نیازمند و خانواده های تحت حمایت امداد توزیع کردند.

اسماعیلی افزود: مرکز نیکوکاری حامیان سفیدشهر ۷ هزار بسته غذایی، مرکز نیکوکاری کریمان یزدل ۴ هزار بسته غذایی و مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل ۳ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

 

رئیس کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل به نقش خیرین و مراکز نیکوکاری در همکاری با امداد اشاره کرد و گفت: این نهاد ۱۲ مرکز نیکوکاری فعال در سطح شهرستان دارد که در مناسبت های مختلف و در طول سال به افراد نیازمند خدمت رسانی می کنند.

 

اسماعیلی افزود: خیرین شهرستان آران و بیدگل بال های کمیته امداد در حمایت و همراهی بیشتر نیازمندان هستند و مقام برتر استان در مشارکت های مردمی مراکز نیکوکاری نشان از خدمات ممتاز مراکز نیکوکاری آران و بیدگل در سطح استان اصفهان است./

کد خبر 1080938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha