شرایط این دولت در ۴ سال اول و ۴ سال دوم یکسان نبود/هر چیزی گفتیم برخلاف واقعیت نبود

روحانی با بیان اینکه مردم به خوبی آگاهی دارند که شرایط این دولت در ۴ سال اول با ۴ سال دوم یکسان نبود، گفت: در ۴ سال اول از از لحاظ داخلی، بین‌المللی، سرمایه اجتماعی، امید مردم به آینده شرایط بهتری داشتیم ولی در ۴ سال دوم شرایط کمی متفاوت بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام روحانی روز یکشنبه در آخرین جلسه هیات وزیران در دولت دوازدهم، تاکید کرد: خیلی از مسایل را به جان خریدیم و خیلی از اشکالات را پاسخ ندادیم برای اینکه انسجام ملی و وحدت ملی در کشور حفظ شود.

 

روحانی با بیان اینکه مردم به خوبی آگاهی دارند که شرایط این دولت در 4 سال اول با 4 سال دوم یکسان نبود، گفت: در 4 سال اول از از لحاظ داخلی، بین‌المللی، سرمایه اجتماعی، امید مردم به آینده شرایط بهتری داشتیم ولی در 4 سال دوم شرایط کمی متفاوت بود.

 

 رئیس جمهور افزود: در 4 سال اول در دوران تعامل با جهان بودیم و به خودمان کاملاً اطمینان داشتیم که حریف قدرت‌های بزرگ در مذاکره هستیم و ‌یک در میلیون هم تردید نداشتم که در مذاکره با جهان شکست نمی‌خوریم و شکست نخوردیم  و دیدید که با دیپلماتها و حقوقدان های توانمند در مقاطع حساس به پیروزی رسیدیم و آثار این پیروزی ها را شاهد بودید.

 

روحانی با اشاره به اینکه اگر جنگ تحمیلی اقتصادی نبود روند موفقیت ها را ادامه می دادیم، گفت: در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی واردات 2 هزار و 500  نوع کالا از جمله خودرو را ممنوع کردیم و نتیجه این ممنوعیت واردات، گرانی این کالاها بود.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی گوئیم  کار ما بی‌نقص و بی‌عیب بوده و حتماً نقص و عیب داشتیم، معصوم نبودیم و معصوم نیستیم، گفت: تلاش‌ما این بوده که نقص و عیب ما کمتر باشد، اما اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از آنها طلب عفو و رحمت می‌کنیم.

کد خبر 1080943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha