ضرورت تولید محتوای وقایع تاریخی در قالب هنر

حجت الاسلام قاضی دزفولی بر ضرورت تولید محتوای وقایع تاریخی در قالب هنر تاکید کرد و گفت: توجه به این امر از سوی رسانه‌ها، هنرمندان و فیلمسازان ضروری است چرا که با تولید محتوا در این زمینه می‌توان به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت و باعث تعالی جامعه شد.

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با قدردانی از تلاش دست اندرکاران در گرامیداشت عید غدیر خم در دزفول اظهار کرد: ۱۲۰ هزار پرس غذا در روزهای قبل در سطح شهرستان دزفول طبخ و بین نیازمندان توزیع شد که ۲۴ هزار پرس آن در مصلای دزفول طبخ شدند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به راه اندازی ۲۰ کاروان شادی در دزفول افزود: نزدیک به ۶ هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر بین نیازمندان دزفول توزیع و ۱۰ نمایشنامه اجرا شد که جای قدردانی دارد.

 

وی بر ضرورت توجه به الگوی سبک زندگی، تربیت فرزند و همسرداری بر اساس منش اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد و ادامه داد: غربی‌ها فقط ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند.

 

حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه آرامش در گرو وابسته نشدن به دنیا است تصریح کرد: هر کس از یاد خدا روی گرداند خداوند معیشت او را تنگ و زندگی را برای او دشوار می‌کند.

 

وی در ادامه با تبریک  ولادت امام موسی کاظم (ع) در خصوص عقل و خرد انسان از منظر آن حضرت عنوان کرد: خداوند به بندگانش عقل داده تا به سخنان، با حوصله گوش دهند و از سخن نیکو پیروی کنند؛ افرادی که این خصلت ها را داشته باشند صاحبان فکر و اندیشه در جامعه به شمار می‌روند.

 

امام جمعه دزفول همچنین با گرامیداشت روز مباهله پیامبر اسلام پرداختن به این موضوع از سوی اهالی رسانه و هنرمندان را خواستار شد و اضافه کرد: حضور رسول خدا (ص) و دخت گرامی ایشان و امام علی و امام حسن و امام حسین (ع) برای مباهله با مسیحیان نجران موجب انصراف علمای مسیحی در مباهله شد.

 

وی بر ضرورت تولید محتوای وقایع تاریخی در قالب هنر تاکید کرد و یاد آور شد: توجه به این امر از سوی رسانه‌ها، هنرمندان و فیلمسازان ضروری است چرا که با تولید محتوا در این زمینه می‌توان به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت و باعث رشد و تعالی جامعه شد.

 

کد خبر 1080949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha