تکریم سادات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت عید سعید غدیر خم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت سادات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان آران و بیدگل تکریم شدند.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت عید سعید غدیر خم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت سادات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان آران و بیدگل تکریم شدند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره برگزار شد، ۳۰ تن از سادات هنرمند از بین ۱۶۰ هنرمند اهل فرهنگ، هنر و رسانه آران و بیدگل در حوزه‌های مختلف موسیقی، شعر و ادبیات، آواز، فیلمسازی، عکاسی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، رسانه و سایر رشته‌های هنری تجلیل شدند.

 

ضابطی افزود: این مراسم با شعرخوانی توسط سارا سادات باختر، اجرای آواها و نواهای ایرانی در مدح غدیر و امام علی(ع) توسط دو هنرمند پیشکسوت عرصه آواز و نوای سنتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اجرای سنتور و آواز در مدح و وصف امام علی(ع) همراه بود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه تکریم سادات همچون تکریم اهل بیت(ع) است گفت: هدف از این دیدار،  ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت و طریق ارادت به خاندان نبوت و ولایت و توجه به سنت حسنه ی دیدارهای عید غدیر و احترام خاص به نسل اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است.

کد خبر 1080953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha