۱۲۰۰ خانواده تحت حمایت وام کارگشایی دریافت کردند

شایسته جو از پرداخت ۱۲۰۰ فقره وام کارگشایی به مددجویان استان مرکزی خبر داد.

«محمد رضا شایسته جو» با اشاره به اهمیت توانمند سازی مددجویان کمیته امداد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در این راستا اقدامات گسترده ای را انجام می دهد که اعطای وام کارگشایی به مددجویان از جمله این فعالیت ها است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه طی چهار ماهه سال جاری ۱۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی وام کارگشایی دریافت کردند، افزود: این وام با اعتبار ۸ میلیارد تومان بوده که به نسبت سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

 

وی ادامه داد: وام کارگشایی با هدف رفع مشکلات نیازمندان در قالب قرض الحسنه پرداخت می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان، پرداخت تسهیلات اشتغال، وام کارگشایی، برگزاری آموزش مهارت زندگی، مشاوره خانواده، راهنمایی گروهی مادران برای فرزندان و دوره آموزش حقوق از خدماتی است که به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت ارائه می‌شود.

 

شایسته جو اضافه کرد: کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد چرا که توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد در راستای کمک به جامعه هدف و افراد تحت پوشش است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی  خاطر نشان کرد: کمیته امداد تمام توان خود را برای کمک به نیازمندان و توانمند سازی آنان به کار گرفته است و از خیرین و نیکوکاران نیز تقاضا دارد تا در این راستا یار و یاور امداد باشند.

 

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت صندوق امداد ولایت اشاره کرد و ادامه داد: قرض الحسنه سنت زیبایی است و از خیرین و نیکوکاران دعوت می شود به منظور حمایت هر چه بیشتر از نیازمندان و توانمند سازی آنان به یاری امداد شتافته و در صندوق امداد ولایت سرمایه گذاری کنند.

کد خبر 1080976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha