رقابت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز پایه نهم کردستان در آزمون مدارس نمونه دولتی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از رقابت ۵ هزار و ۵۹۹ نفر دانش‌آموز پایه نهم در سطح استان کردستان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خبر داد.

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی 1400-1401 ساعت 9 صبح روز جمعه 15 مرداد ماه 1400 در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون شامل مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه محل تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس نمونه‌دولتی و نشانی دقیق حوزه امتحانی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی اینترنتی http://azmoon-kurd.medu.ir  در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

 

نامدار با تاکید بر اینکه شرکت داوطلبان در جلسه آزمون بدون ارائه کارت ورود به جلسه ممنوع است؛ خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از امروز یکشنبه دهم مرداد ماه  تا یک ساعت قبل از برگزاری آزمون می‌ توانند با مراجعه به سامانه http://azmoon-kurd.medu.ir  نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه امسال بیش از 5 هزار و 599 نفر دانش آموز پایه نهم در سطح استان با هم به رقابت می‌پردازند؛ گفت: از این تعداد دو هزار و 654 نفر پسر و دو هزار و 905 نفر نیز دختر هستند که در نهایت تعداد دو هزار و 85 نفر که هزار و 654 نفر در رشته‌های نظری و 414 نفر نیز در هنرستان‌های مدارس نمونه دولتی در سطح استان پذیرفته خواهند شد.

 

گفتنی است، نتایج آزمون نمونه دولتی دو هفته پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد و پس از اتمام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان اصلی در صورت عدم تکمیل کلاس‌ها فهرست ذخیره توسط اداره کل آموزش و پرورش استان تهیه و اعلام خواهد شد.

کد خبر 1080994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha