افزایش ۲۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی ۱۴۰۰

کلانتری از افزایش ۲۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۰ مرداد ماه) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور «مهدی روشنفکر»، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت استان، مسئولان اجرایی از اعتبارات متمرکز در مرکز کشور هم کمک بگیرند. 
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به تازگی ۲۸۵ میلیارد تومان علاوه بر ۴۳۱ میلیارد تومان مصوب ابلاغی قبلی به سی سخت اختصاص داده شده است.
 

وی گفت: در بحث زلزله سی سخت در همان ابتدا سریع ترین تصمیمات اتخاذ و در دستور کار دولت قرار گرفت و با تصویب آن بلافاصله اقدامات میدانی آغاز شد.
 

کلانتری تصریح کرد: هم اکنون افزون بر ۸۰ درصد از واحدهای مسکن زلزله زده شهر سی سخت با انجام فونداسیون تا اسکلت کار شده است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تلاش های به عمل آمده، سه هزار و ۱۵۰ واحد مسکن محرومان که اردیبهشت ماه پارسال آغاز شده بود به بهره برداری رسیدند.
 

وی یادآور شد: توانستیم ۱۱ میلیارد تومان سال گذشته از محل تبصره ۱۶ برای استان جذب کنیم و امسال این اعتبار به ۲۱ میلیارد تومان افزایش یافته است.
 

کلانتری به اختصاص یک بالگرد به استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون برخوردار از پایگاه ثابت بالگرد بوده و در صدد راه اندازی آشیانه آن هستیم.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۸۰ میلیارد تومان اسناد خزانه ابلاغی سال گذشته استان ۹۹ درصد آن جذب شد و برای امسال تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان اسناد خزانه و ۹۰ میلیارد تومان هم به طور نقدینگی اختصاص یافته است.
 

وی تاکید کرد: همه مدیران دستگاه های اداری استان باید تا ساعات پایانی دولت برای خدمت به مردم پای کار باشند، چرا که ما خادم مردم هستیم و کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.
 

گفتنی است در این نشست با پنج دستور کار، توزیع اعتبارات بازسازی سی سخت، توزیع اعتبارات شهرستانی، اعتبارات بهسازی روستایی و عشایری و سایر و بحث اسناد خزانه استان بعد از بحث و بررسی با رای گیری الکترونیکی مصوب شدند.

کد خبر 1081059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha