آزمون جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر برگزار می‌شود

سومین آزمون جامع و سی و پنجمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنرَ شاخه کار و دانش شهریور ماه امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

«ابوالحسن حیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آزمون تئوری سومین آزمون جامع و سی و پنجمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنرَ در سال تحصیلی 1400-1399 در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور از دهم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری، به دلیل شیوع ویروس کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به این که آزمون های استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر، هر سال تحصیلی در سه نوبت در بخش های نظری و عملی، به صورت جامع و هماهنگ برگزار می شود، گفت: هدف از این آزمون ها، فراگیر شدن آموزش های مهارتی، ارتقای سطح آموزش های هنری، ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان در بازار کار، همچنین پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش های مهارتی است.

 


وی اظهارکرد: ثبت نام برای آزمون ادواری از هشتم مردادماه آغاز شده است و داوطلبان آزمون ادواری می توانند تا 28 مردادماه جاری در سامانه آزمون هنر به نشانی www.azmoonehonar.ir  ثبت نام کنند.

 


حیدری افزود: مدیران مراکز مهارت آموزی که ثبت اطلاعات پایه ای فراگیران خود را قبلا در  سامانه  آزمون هنر انجام داده اند، تا  بیست و هفتم مرداد ماه مجاز به معرفی متقاضیان خود برای شرکت در آزمون جامع شهریور ماه جاری هستند.

 


وی خاطرنشان کرد: آزمون جامع شهریورماه سال جاری شامل کلیه فراگیران ورودی مهرماه و دی ماه سال 1399 می باشد که تا زمان برگزاری آزمون، استانداردهای مهارتی خود را در مراکز مهارت آموزی به پایان رسانده باشند.

 


معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آزمون عملی قبل از آزمون کتبی از سوم تا دهم شهریورماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 


11 مرکز مهارتی در استان خراسان شمالی در حال فعالیت است.
 

کد خبر 1081115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha