بانک‌ها نقش مهم و اساسی در توسعه شهرستان‌ها دارند

جهانگیری با اشاره به اينکه بانک‌ها نقش مهم و اساسی در جهت توسعه شهرستان‌ها دارند گفت: با پتانسیل‌های کم‌نظیری که در شهرستان اندیمشک وجود دارد، چشم‌انداز بسیار خوبی در انتظار این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (یکشنبه ۱۰ مرداد) در ششمین نشست شورای اشتغال شهرستان اندیمشک که با حضور تعدادی از مسئولان و مدیران ادارات و مدیرعاملان بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزایی با موضوع طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: اشتغال در کمیته امداد یک اصل مهم است که در همین راستا و در جهت خودکفایی مددجویان، تسهیلات کم‌بهره به آنها پرداخت می‌شود.

 

فرماندار اندیمشک از برخی بانک‌های شهرستان که همکاری مناسبی با کارآفرینان داشته‌اند تقدیر کرد و افزود: ضرورت دارد تمامی بانک‌ها با کارآفرینان در موضوع ضامن همکاری مناسبی داشته باشند.

 

وی اذعان کرد: طی سال‌های گذشته توسط بانک‌های عامل و با همکاری بنیاد برکت و کمیته امداد، در جهت کاهش نرخ بیکاری و ارتقای کسب و کارهای خانگی تسهیلات بسیار خوبی به کارآفرینان در حوزه شهری و روستائی شهرستان اندیمشک پرداخت شده است.

 

جهانگیری با بیان اینکه اشتغال امنیت، آرامش و آسایش را به همراه دارد تصریح کرد: طی سال‌های اخیر با جذب سرمایه‌گذاران و راه‌اندازی چندين پروژه بزرگ در شهرستان اندیمشک، تعداد قابل توجهی فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اينکه بانک‌ها نقش مهم و اساسی در جهت توسعه شهرستان‌ها دارند خاطر نشان کرد: با پتانسیل‌های کم‌نظیری که در شهرستان اندیمشک وجود دارد، چشم‌انداز بسیار خوبی در انتظار این شهرستان است.

 

در ادامه این نشست، تعدادی از مدیران و مدیرعاملان بانک‌های فعال در حوزه پرداخت تسهیلات به کارآفرینان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

کد خبر 1081116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha