تلاش قرارگاه «محرومیت زدایی» سپاه فجر برای محرومیت زدایی در «گردخون» شیراز

سردار بوعلی گفت: یکی از اصلی سپاه فجر در سال جاری، محرومیت زدایی از محلات و مناطق حاشیه کلانشهر شیراز است و قرارگاه «محرومیت زدایی» سپاه فجر با همکاری نهادهای اجرایی در محله «گردخون» به این اقدامات می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 10 مرداد) در بازدید از پروژه های محرومیت زدایی سپاه فجر فارس در منطقه «گردخون» شیراز گفت: حضور بسیج سازندگی در مناطق محروم موجب نشاط اهالی این مناطق می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: پروژه های بسیج سازندگی در این محله های محروم پیشرفت خوبی دارد و در بازدید امروز نیز شاهد سرعت خوب این اقدامات هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از اصلی سپاه فجر در سال جاری، محرومیت زدایی از محلات و مناطق حاشیه کلانشهر شیراز است و قرارگاه «محرومیت زدایی» سپاه فجر با همکاری نهادهای اجرایی در محله «گردخون» عملیات بهسازی و تسطیح معابر خودرویی و پیاده روها و اجرای پروژه سیستم دفع آب های سطحی را دنبال می کند.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: انجام این پروژه ها که از مطالبات اصلی ساکنان این محله بوده موجب زیباسازی سیمای ظاهری معابر می شود و همچنین اثر مستقیمی بر کیفیت زندگی و سهولت دسترسی در این منطقه دارد.

وی ادامه داد: مسئولان استان فارس باید به محلات حاشیه کلانشهر شیراز توجه بیشتری کنند و با رسیدگی به موقع به مشکلات این مناطق شاهد رضایتمندی بیشتر مردم و کاهش قابل توجه آسیب های اجتماعی خواهیم بود و امیدواریم با کمک نهادهای متولی در کنار پروژه های جاری، پروژه هایی مثل اماکن ورزشی، آموزشی و مذهبی را نیز در این مجله ها پیش ببریم.

کد خبر 1081119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha