توزیع ۷۰ هزار بسته غذای گرم در بین نیازمندان آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از توزیع ۷۰ هزار بسته غذای گرم همزمان با دهه ولایت در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه ولایت، ۷۰ هزار بسته غذای گرم با مشارکت بسیج سازندگی، پایگاه های بسیج و نهادهای نیکوکاری در بین نیازمندان شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ رزمایش کمک مومنانهف مواسات و همدلی در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: در این راستا دو هزار بسته معیشتی در دهه ولایت در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

فخرل ادامه داد: همچنین با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان آران و بیدگل و شیوع کرونا دلتا، تعداد دو هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۷ سری جهیزیه شامل ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر، تلویزیون ال ای دی، جاروبرقی و یک سبد کالای معیشتی به میمنت ایام پر خیر و برکت غدیر و دهه ولایت به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت امداد اهدا شد.

 

فخرل ادامه داد: همچنین به میمنت دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر، با هم افزایی سپاه با خیرین و مراکز نیکوکاری  ۱۴ دستگاه کولر و ۶ دستگاه آبگرمکن دیواری برای رفع نیاز محرومین تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شد./

کد خبر 1081167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha