بازدید بسیجیان و کانونی های مسجد امام جعفرصادق(ع)آستارا از شهرک صنعتی

نوروززاده از بازدید بسیجیان پایگاه شهید آهنی و اعضای کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا از شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

«محسن نوروزاده» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت بسیجیان پایگاه شهید آهنی و اعضای کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع) از شهرک صنعتی آستارا بازدید کردند.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید آهنی بندر آستارا با بیان اینکه در این بازدید ۳۱ نفر از بسیجیان پایگاه و اعضای کانون صالحین حضور داشتند، افزود: در این برنامه بسیجیان و اعضای کانون از واحدهای خطوط تولید لنت خودرو، ورق و واحد تولید سلفون بازدید کردند.

 

وی تصریح کرد: در این بازدید همچنین به سوالات بسیجان و کانونی ها در زمینه های تولید محصولات مذکور توضیحاتی ارائه شد.

 

نوروزاده با اشاره به اینکه شناخت جوانان از کسب و کارهای صنعتی و تولیدی نقش مهمی در توسعه و فرهنگ اشتغال دارد،تصریح کرد: امروزه مهارت های فنی و آموزش و ترویج آن می تواند در توسعه اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و مولد و تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی مهم ایفا کند.

 

نوروززاده خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در راستای آموزش و تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز جامعه در بخش‌های مختلف گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

کد خبر 1081180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha