۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان روستای کاکلک توزیع شد

جعفری کاکلکی گفت: همزمان با عید غدیر خم و به همت کانون قرآن و عترت ۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان روستای کاکلک توزیع شد.

«زهرا جعفری کاکلکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با عید غدیر خم و به همت کانون قرآن و عترت ۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان روستای کاکلک توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: سخاوت و دستگیری از نیازمندان توسط اعضای کانون قرآن و عترت در هر زمان و مکانی به وضوح نمایان است.

 

وی با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان از جمله ویژه برنامه ‌های کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت برای تقسیم مهربانی است، افزود: در این راستا همزمان با عید غدیر خم ۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان روستای کاکلک توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی انجام گرفته است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری با اشاره به اقدامات و برنامه های فعالان کانون و بسیج این مسجد پس از شیوع ویروس کرونا گفت: پس از شیوع این بیماری به همت جوانان بالغ بر ۱۵ هزار عدد ماسک به عنوان یکی از اقلام ضروری و بهداشتی در مقابله با این بیمار در مسجد تولید و بین مردم توزیع شد.

 

وی ضدعفونی کردن خیابان های منطقه توسط فعالان کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت را از دیگر اقدامات این مسجد بعد از شیوع ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: طرح غربالگری و کمک به بیماران کرونایی، تهیه و توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان، همکاری با خانه بهداشت، برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت پیامک، برگزاری اعیاد ملی و مذهبی با رعایت کامل موارد بهداشتی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برپایی ایستگاه صلواتی و دیدار و تجلیل با خانواده شهدا از دیگر اقدامات این کانون پس از شیوع ویروس کرونا بوده است.

 

کد خبر 1081187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha