اشعار مداحان در بر گیرنده مضامین دینی و ترویج فرهنگ عاشورا باشد

حجت الاسلام الهی نیا گفت: باید اشعار و مضامین مداحان در برگیرنده مضامین دینی و ترویج فرهنگ عاشورا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید محمود الهی نیا» امروز در گردهمایی هیئت های مذهبی برگزیده کشوری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم و برنامه های ماه محرم و صفر، اظهار کرد: هیئت های عزاداری در طول یک سال گذشته در مناسبت های مختلف به ویژه در رزمایش «مواسات و همدلی» سنگ تمام گذاشتند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: اجرای دستورالعمل ها، شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزادارای در یک سال گذشته تجربه ای ارزشمند بود که امسال با رعایت همین دستورالعمل ها در ماه محروم به ویژه در دهه اول در فضای باز برگزار خواهد شد.

 

وی یادآور شد: باید اشعار و مضامین مداحان در بر گیرنده مضامین دینی و ترویج فرهنگ عاشورا باشد.

 

حجت الاسلام الهی نیا ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری از برنامه ریزی و رعایت نظم و پروتکل های بهداشتی در مراسمات هیئت های مذهبی قدردانی می کند، نشانه اشراف ایشان و بصیرت خوب تمام هیت های مذهبی است که امیدواریم امسال نیز در راستای توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بتوانیم یک محرم باشکوه در سطح شهرو روستاهای شهرستان داشته باشیم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی در جهت تبلیغ و نشر ارزش ها و شعائر دینی یکی از فرصت ها است که باید هیئت های عزاداری به آن توجه کنند.

کد خبر 1081206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha