پیش آزمون تفسیر عمومی قرآن کریم در کردستان برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: پیش آزمون تفسیر عمومی قرآن کریم در استان کردستان به منظور آشنایی شرکت کنندگان با نحوه آزمون آنلاین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، با اشاره به اینکه مسابقات تفسیر عمومی قرآن هر ساله به همت اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزار خواهد شد، افزود: پیش آزمون تفسیر عمومی قرآن کریم به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با نحوه برگزاری آزمون آنلاین و آشنایی با سؤالات آزمون تفسیر عمومی و هماهنگی بیشتر با مسابقات برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از شرکت ۵۳۲ نفر کردستانی در مرحله شهرستانی مسابقات تفسیر عمومی قرآن خبر داد و یادآور شد: حضور تمام شرکت‌کنندگان در پیش‌آزمون تفسیر عمومی قرآن الزامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: آزمون در دو بخش تشیع و تسنن برگزار می‌شود و منابع آزمون برای تشیع تفسیر نمونه و برای تسنن صفوه التفاسیر بوده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به متفاوت بودن آزمون تشیع و تسنن اضافه کرد: آزمون تفسیر عمومی برای تشیع سوره نور و برای سوره‌های نور و فرقان خواهد بود.

 

کاروند اضافه کرد: آزمون اصلی مرحله شهرستانی مسابقات تفسیر عمومی قرآن چهارشنبه، ۱۰ مردادماه در استان کردستان و به صورت آنلاین برگزار شد.

کد خبر 1081279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha