ضرورت توجه به تربیت نیروهای تراز انقلاب و جهادی در کانون مساجد

حجت الاسلام باقری گفت: کانون مساجد در طول سال های شکل گیری همواره منشا خیر و برکات فراوان بوده و همچنان ادامه دارد و در شرایط فعلی و با توجه به دغدغه های رهبری در گام دوم انقلاب، توجه به تربیت نیروهای تراز انقلاب و جهادی در کانون مساجد ضرورت مهم است.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در همه دوران خدمات رسانی و فعالیت های بچه مسجدی ها و اعضای کانون مساجد مهمترین اصل برای این افراد وحدت و انسجام در بین اعضا بوده است که مثال زدنی است و چه در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و دینی و چه در کمک به نیازمندان همواره با وحدت و همدلی در صدر بوده اند که نمی توان این موارد را نادیده گرفت.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: حضور بچه های مسجد در عرصه فعالیت های خدمت رسانی و کمک به هم نوعان عرصه جدیدی از خدمات رسانی را پیش روی آنان باز کرد که می تواند الگو و نمونه برای همه گروههای مختلف باشد.

 

حجت الاسلام باقری گفت: کانون مساجد در طول سال های شکل گیری همواره منشا خیر و برکات فراوان بوده و همچنان ادامه دارد و در شرایط فعلی و با توجه به دغدغه های رهبری در گام دوم انقلاب، توجه به تربیت نیروهای تراز انقلاب و جهادی در کانون مساجد ضرورت مهم و اساسی است.

 

وی افزود: اعضای کانون مساجد در طول بحران شیوع کرونا با مدیریت درست در این بخش و در محدوده فعالیت خود در حد توان خود خدمات خوب و مناسبی را به افراد ارائه دادند که می تواند این روحیه جهادی و انقلابی گامی مهم برای رشد فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی در آینده باشد.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: اهالی مسجد با بهره  گیری توان حداکثری خویش در طول سال های مختلف تا حد خوبی به نحو مطلوب و شایسته در راستای وظایف محوله موفق عمل کرده اند و توانستند کارکردها و جایگاه مسجد را به نسل جدید معرفی کنند و به بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف در تربیت نیروهای انقلابی موفق باشند که باید استمرار یابد.

کد خبر 1081288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha