رفع مشکلات معیشتی و اجرای عدالت مهمترین انتظار مردم از رییس جمهور منتخب است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: رفع مشکلات معیشتی و اجرای عدالت مهمترین انتظار مردم از رییس جمهور منتخب است و انتظار می رود که با فسادهای مختلف مبارزه شود.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: امروزه برخی از بی عدالتی ها مردم را ناامید کرده است و دولت انقلابی باید در برابر ظلم و فساد و بی عدالتی، جهادی و انقلابی وارد شده و برخورد کند و امروز انتظار مردم ما برخورد با بی عدالتی است و به جامعه امید برای زندگی بهتر و آرامتر تزریق کند.

 

امام جمعه نکا افزود: بی تفاوتی و بیخیالی در رابطه با اوضاع معیشت مردم بسیار نگران کننده است و در این راستا یا باید طرح و راهکار داشته باشد یا اجازه دهد دیگران طرح و راهکار دارند.

 

وی با بیان اینکه در طول دوران مختلف شعارهای فراوانی ارائه، اما بسیار اندک اجرایی شده است؛ خاطر نشان کرد: بسیاری از فرصت ها از بین رفته است و تنها درگیر شعار بوده ایم و این مربوط به این دولت نیست و در برخی دولت های گذشته هم وجود داشته است و روز به روز بیشتر می شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی بیان کرد:  این ناراحتی و این وضع معیشت مردم، همه ما را ناراحت و نگران کرده است و هم مردم را ناراحت می کند و هم خدا را ناراحت میکند، هم پیغمبر را ناراحت میکند و امام زمان هم ناراحت است و باید به این امور رسیدگی شود.

 

امام جمعه نکا گفت: رفع مشکلات معیشتی و اجرای عدالت مهمترین انتظار مردم از رییس جمهور جدید است و انتظار است که با فسادهای مختلف مبارزه شود.

 

وی تصریح کرد: در بخش اختلاسها، فسادهای مالی می بینیم سالهای سال اختلاس میشود و ادامه دارد و این باعث دلسردی مردم شده. است و باید با این اختلاس ها و فسادها مبارزه شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: سالهای سال از انقلاب گذشت، چهل و دو سال گذشت،این اختلاسها و حقوق های نجومی که عدهای میگیرند و همه این موارد و ناعدالتی ها نگران کننده و آزاردهنده است و امیدواریم در دولت آینده برطرف شود.

کد خبر 1081323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha