فعالیت کانون  فرهنگی مساجد در  نقطه صفر مرزی

بابایی سومار گفت: با توجه به اینکه این کانون در نقطه صفر مرزی و خالی از سکنه حضور دارد اما با حضور نیروهای ارتش ، بسیج حوزه شهری و سپاه فعالیت کانون اجرا می شود.

 حسن منصور بابایی سومار  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  کانون محمد بابایی در مسجد جامع سومار از توابع قصرشیرین، منطقه صفر مرزی و تقریبا خالی از سکنه است ولی همچنان با حضور برادران ارتش پا برجا و نماز جماعت آنجا برگزار می شود .

 

مسئول کانون شهید محمد بابایی قصرشیرین افزود: با توجه به اینکه این منطقه خالی از سکنه و جوانان و نوجوانان حضور ندارند  اما مراسمات فرهنگی هنری که به صورت فصلی هست باتوجه به اعلام برنامه ها با کمک برادران بسیج و حوزه شهری انجام می گیرد .

 

وی خاطر نشان کرد: مسجد جهت اسکان مسافران راهیان نور که از راه دور می آیند فعال و سالی یک یا دو بار در بحث راهیان نور و یادمان شهدا در سومار فعالیت انجامی می شود  در بخش قرآنی  نیز توسط برادران ارتش و بسیج کلاس هایی برگزار می شود.

 

بابایی سومار  تصریح کرد: بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط بد کرونایی از تجمع پرهیز می کنیم و بیشتر مراسمات و جلسات ضروری را اجرا می کنیم .

کد خبر 1081328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha