تردد ۳۲ هزار مسافر از مرز بین المللی مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از تردد ۳۲ هزار ۱۷۴ نفر از طریق مرز بین المللی مهران به داخل و خارج کشور از مرز بین المللی مهران خبرداد.

«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تردد این تعداد مسافر در مرز مهران در بازه زمانی ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه در چندین نوبت تعطیلی مرز بنا به محدودیت‌هایی که در این‌مدت بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال شد انجام گرفته است.
 

 

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۹ هزار و ۹۶۸ نفر مسافر ایرانی به کشور ورود و ۶ هزار و ۷۱۸ نفر نیز از کشور خارج شده اند، یادآور شد: در مدت مذکور  ۹ هزار و ۴۳۲ مسافر خارجی از کشور خارج و ۶ هزار و ۳۲۶ نفر نیز وارد کشور شده اند.
 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: تمام مسافران در نقطه صفر مرزی و قبل از تردد در مرز از نظر بیماری ویروسی بویژه کرونا پایش شده و از ورود افراد بیمار به کشور جلوگیری می‌شود.
 

 

 شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی، مهمترین و اصلی‌ترین مسیر تردد خودرو‌های شخصی، کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و خودرو‌های حامل زائران عتبات عالیات عراق است.

 

کد خبر 1081359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha