۲ هزار مخزن ذخیره آب میان نیازمندان مناطق محروم خوزستان توزیع شد

۲ هزار مخزن ذخیره آب در قالب طرح شهید سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند مناطق دارای تنش آبی خوزستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» امروز (دوشنبه ۱۱ مرداد) در آئین اهداء ۲ هزار مخزن آب و اقلام بهداشتی در قالب طرح شهید سلیمانی ویژه مناطق محروم دارای تنش آبی خوزستان اظهار کرد: در بحران ها نهادهای حمایتی همواره در کنار مردم هستند و یکی از این نهادها که در همه عرصه‌ها به ویژه محرومین و نیازمندان حضور دارد، کمیته امداد است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تشکر تلاش‌های امدادگران در بحران‌ها و صحنه های گوناگون افزود: کمیته امداد اقدام به شناسایی نیازمندان و خدمت رسانی به موقع کرده که نیاز به مشارکت خیرین جهت خدمت‌رسانی بهتر است.

 

«جمال شیبه» نیز با اشاره به اینکه اولویت‌های کمیته امداد توجه به مناطق محروم هست تصریح کرد: با شروع تنش‌های آبی در خوزستان طرحی در کمیته امداد با نام شهید سلیمانی به همت ریاست امداد و خیرین آغاز به کار کرد. 

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان اضافه کرد: از زمان شروع این طرح ۲ هزار مخزن ذخیره آب با اعتبار ۲ میلیارد تومان، ۵۰۰ دستگاه کولر گازی، ۶۵۰ دستگاه کولر آبی و ۶۰۰ سری جهیزیه به همت ریاست امداد و خیرین در این مناطق توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: با مساعدت پایگاه مقاومت بسیج امداد مرکز ۲۴۰ هزار ماسک و ۴۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی در مناطق توزیع می‌شود.

 

شیبه عنوان کرد: نیازمندان ساکن در این مناطق که نیاز به حمایت دارند با سهمیه ویژه مرکز با عنایت ریاست امداد کشور از خدمات امداد بهره‌مند خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه در ابتدای تنش آبی خوزستان نیز خدمات به منظور کمک و امداد رسانی به مردم مناطق محروم اعزام شد اذعان کرد: این اقدامات برای کمک به مردم مناطق محروم و در خصوص رفع تنش آبی در این استان همچنان ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: برای حل مشکل مناطق دچار تنش آبی خوزستان و اجرای طرح های ویژه حمایتی و معیشتی در این روستاها اعتبار ویژه اختصاص داده می‌شود.

 

وی یاد آور شد: تأکید ریاست کمیته امداد کشور مبنی بر ارائه کلیه خدمات به مددجویان در سطح استان از قبیل اهدای جهیزیه، توزیع کالا، سبد غذایی، لوازم خانگی وسایل سرمایشی، سهمیه تحت حمایت قرار دادن خانواده ها و ... در قالب طرح شهید سلیمانی ارائه می‌شود.

 

کد خبر 1081435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha