کمک به آرامش بیماران ضرورت دارد/ ضرورت تلاش برای پیشگیری

ناجی اصفهانی گفت: کمک به آرامش و تقویت بیماران و خانواده های آنان ضرورت دارد که نهادهای خیریه در کنار کمک های مردمی به آن بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «همایون ناجی اصفهانی» در نشست با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به فعالیت های موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان اظهارداشت:: خدمات درمانگاه به بیماران سرپایی، خدمات در منزل و مشاوره تلفتی و ارائه تجهیزات مورد نیاز به افراد سرطانی از جمله خدمات این موسسه است.

 

مدیر موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان شعبه اصفهان افزود: کیفیت زندگی و آرامش بیماران و خانواده های آنان مورد توجه این موسسه است چرا که کمک به آرامش و تقویت بیماران و خانواده های آنان ضرورت دارد که نهادهای خیریه در کنار کمک های مردمی به آن بپردازند.

 

وی ادامه داد: توجه به کیفیت زندگی بیماران و کمک به آرامش روحی و روانی آنان ضرورت دارد و باید تلاش کرد تا تسکین درد بیماران باشد و البته این موضوع برای خانواده و همراهان آنان نیز لازم است.

 

ناجی اصفهانی خاطرنشان کرد: این خدمت توسط خیریه ارائه و فرصت های خوبی را ایجاد می کند تا از نظر روحی بیماران و خانواده آنان وضع بهتری را داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه وظیفه اخلاقی و دینی اینگونه ایفا می کند تا به کمک افراد آسیب پذیر کمک شود، تصریح کرد: کنترل شیوع سرطان و ارائه خدمات جز ماموریت های این خیریه است که خیرین همکاری خوبی در این خصوص دارند.

 

*توجه خیرین به وقف در حوزه سلامت

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: توجه خیرین به وقف در حوزه سلامت به رفع چالش های این حوزه کمک می کند و در استان اصفهان چنین موقافاتی وجود دارد

 

حجت الاسلام «محمد حسین بلک« ادامه داد: حفظ موقوفات و بهره برداری از آن ها برای امر های خداپسندانه مثل اختصاص به خیریه ها برای فعالیت های عام المنفعه لازم است.

 

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و مردم در این خصوص کمک می کنند و قطعا جریان کمک به بیماران سرطانی قوت خواهد گرفت ولی مسئولان این خیریه بدانند که اصولا کارهای جدید می تواند الگویی برای دیگر مراکز باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: خیریه حمایت از بیماران سرطانی از سوی این اداره کل حمایت می کنیم تا به این جامعه هدف بیشتری بشود.

 

کد خبر 1081477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha