روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک به شکل مطلوبی در حال انجام است

کاظمی با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک به شکل مطلوبی در حال انجام است گفت: در رابطه با تعداد واکسن هیچگونه کمبودی نداریم و شهروندان‌ هم از نحوه خدمات‌رسانی و وضعیت مراکز واکسیناسیون رضایت کامل را دارند.

«فریدون کاظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در رابطه با روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: روند واکسیناسیون کرونا به شکل مطلوبی در سالن‌های ورزشی سروندی و حجاب اندیمشک در حال انجام است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، واکسن مورد نیاز جمعیت واجد شرایط شهرستان در اختیار ما قرار داده شده و اکنون در رابطه با تعداد واکسن هیچگونه کمبودی نداریم.

 

وی با تقدیر از همکاری و تعامل مسئولان ارشد و مدیران ادارات شهرستان اندیمشک در راستای کمک به انجام روند واکسیناسیون اذعان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در مراکز واکسیناسیون، بدون ایجاد تجمع به شهروندان خدمات‌رسانی می‌شود که آنها تا کنون از نحوه و وضعیت این مراکز رضایت کامل را داشته‌اند.

 

کاظمی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به گروه‌ها و اقشار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت بدون توقف و با سرعت در حال انجام است تصریح کرد: انتظار می‌رود افرادی که گروه سنی آنها جهت تزریق واکسن اعلام نشده، از مراجعه به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

 

وی یاد آور شد: شهروندان نباید نسبت به رعايت پروتکل‌های بهداشتی سهل‌انگاری کنند و ضرورت دارد به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد برون‌رفت از وضعیت فعلی باشیم.

 

کد خبر 1081480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha