ورود اولین محموله نهاده‌های دامی به شهرستان طبس

سرهنگ خبازی گفت: با توجه به‌ شیوع خشکسالی و کمبود نهاده های دامی در طبس اولين محموله نهاده های دامی یکصد تُنی به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به همت قرارگاه پيشرفت و آبادانی و ستاد کمک های مومنانه وارد شهرستان طبس شد.

سرهنگ «علی خبازی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: با توجه به‌ شیوع خشکسالی و کمبود نهاده های دامی در طبس اولين محموله نهاده های دامی یکصد تُنی با همت قرارگاه پيشرفت و آبادانی و ستاد کمک های مومنانه وارد این شهرستان شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در ادامه گفت: در راستای تأمین نهاده‌های دامی با قیمت مناسب برای دامداران شهرستان طبس این نهاده ها از استان های فارس و لرستان تامین شده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول یکصد تُن نهاده دامی جهت توزیع بین دامداران طبسی تهیه شده است، ادامه داد: برای تهیه این محموله اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و امیدواریم بتوانیم به دامداران این شهرستان جهت حفظ سلامت دام ها کمکی کرده باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در خصوص قیمت عرضه نهاده های دامی عنوان کرد: قیمت هر کیلو ۴۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که در هر تُن ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از نرخ بازار خواهد بود.

 

سرهنگ خبازی در پایان گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از احتکار و کمک به دامداران عزیز در شرایط حساس کنونی و تا زمان به ثبات رسیدن قیمت ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1081508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha