روزانه هزار نفر همکار فرهنگی در سیستان و بلوچستان علیه کرونا واکسینه می‌شوند

حمیدرضا رخشانی گفت: فرهنگیان استان در اسرع وقت با توجه به برنامه اعلام شده نسبت به واکسیناسیون کووید ۱۹ اقدام کنند تا برای بازگشایی مدارس دغدغه واکسیناسیون وجود نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، رخشانی اظهار کرد:  طرح واکسیناسیون فرهنگیان همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان و در روز عید غدیر خم آغاز و با اولویت اول به ترتیب همکاران مدارس متوسطه دوره اول و متوسطه دوم و ابتدایی در حال انجام است.


وی افزود: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زابل یک مرکز خاص فرهنگیان در شهر زابل با حضور ناظر در حال فعالیت می باشد و در بقیه شهرستانها از مراکز تجمیعی شهرستان استفاده و نوبت دهی طبق لیست مدارس انجام می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز یک مرکز در شهر ایرانشهر، یک مرکز در چابهار و در دیگر مناطق از مراکز دانشگاه با حضور ناظر واکسیناسیون فرهنگیان انجام می شود.

 

رخشانی خاطر نشان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دو مرکز در شهر زاهدان و ۲ مراکز دیگر هم توسط اداره کل آموزش وپرورش استان آماده ارائه‌ خدمات است و سایر مناطق از مراکز معرفی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استفاده می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در این برنامه مقرر است تا روزانه هزار نفر واکسینه شوند، گفت: برنامه تقسیم بندی و زمان بندی براساس جمعیت مدارس متوسطه اول، دوم و ابتدایی و براساس حروف الفبا صورت گرفته است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت به وجود سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر، ادارات آموزش و پرورش تابعه شهرستانها و مناطق نیز باتوجه به شرایط، با تعامل و همراهی کافی و دقیق موضوع واکسیناسیون را پیگیری کرده و خواهند کرد.

 
رخشانی خاطر نشان کرد: قرار است واکسیناسیون همکاران در مرحله اول تا ۲۰ مردادماه پایان یابد و مرحله دوم در شهریور ماه انجام پذیرد و امیدواریم برای بازگشایی مدارس دغدغه واکسیناسیون وجود نداشته باشند

کد خبر 1081537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha