بهره‌مندی بیش از  ۳ هزار نفر از مددجویان از خدمات کانون‌های فرهنگی و تربیتی

مهرافروز گفت: هم‌‌اکنون ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در استان از خدمات متعدد کانون‌های پرورشی تربیتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی بهره‌مند هستند.

«رضا مهرافروز»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: هم‌‌اکنون ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در استان از خدمات متعدد کانون‌های پرورشی تربیتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی بهره‌مند هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: این خدمات در حوزه‌های مختلف از قبیل علوم و محتوای قرآنی، هنری، دینی و اعتقادی، کلاس‌های تقویتی و آموزش کامپیوتر برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد: پیشگیری از اعتیاد، دوره‌های مشاورهفردی و گروهی، خیاطی، آشپزی و دوره‌های متعددی در راستای پر کردن سالم اوغات فراغت از دیگر برنامه های کانون پرورشی تربیتی کمیته امداد آذربایجان غربی است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۸ کانون فرهنگی در آذربایجان‌غربی در راستای خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت استان فعالیت مستمر دارند.

مهرافروز عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، قریب به اتفاق خدمات ارائه شده در بستر فضای مجازی بوده و در برخی موارد این برنامه‌ها به صورت محدود، حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

کد خبر 1081581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha