آمادگی سپاه قدس گیلان در جهت تسریع واکسیناسیون کرونا

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره کنار کادر درمان است گفت : جهت تسریع در امر واکسیناسیون کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را انجام خواهیم داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز (سه شنبه، ۱۲ مرداد) در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام از وظایف اصلی سپاه شمرده می‌شود.

 



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عمل نکردن به فرمایشات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری برای کشور مشکل ایجاد می‌کند گفت: اخلاص در عمل مهم‌ترین نکته‌ای است که بایستی در اجرای برنامه‌ها و خدمت به مردم به آن توجه شود.


 
عبدالله پور افزود: بایستی صادقانه صحبت کنیم و بدان عمل کنیم و از هر چیزی غیر از این دوری کنیم.‌

 



وی عمل به عهد و پیمان و امانتداری را از دیگر وظایف بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج و سپاه یک مرکز راهبردی است و بایستی برای حل مشکلات برنامه ریزی کند.

 



فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اصل نظرخواهی و تعامل در بسیج مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: جذب بسیج بیش از پیش بایستی مورد توجه قرار گیرد.
 

عبدالله پور با بیان اینکه بسیج و سپاه در تسریع تزریق واکسیناسیون نیز فعال است اضافه کرد: توانایی واکسیناسیون کل جمعیت گیلان طی یک ماه با همکاری علوم پزشکی و سپاه انجام می‌شود.

 



وی با تاکید بر اینکه تمام پایگاه‌های بسیج از نزدیک بازدید و مدیریت می‌شوند اذعان کرد: ما مردم بسیار مهربان و خوبی داریم که در برابر سختی‌ها و مشکلات صبور بوده و اعتراض‌ها، گله‌ها و انتقاداتشان نیز به حق است زیرا عملکرد مسئولان در برخی موارد بسیار ضعیف است.

 



فرمانده سپاه قدس گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان گیلانی در کنترل بازار مرغ، اظهار کرد: مصرف مرغ استان کمتر از میزان تولید آن است اما باز هم شاهد کمبود آن در استان هستیم. این کمبود در شان استان نیست و مایه تأسف است.

 

گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت الاسلام رهبری، حجت الاسلام ربانی نژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

کد خبر 1081692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha