توجه بسیج دانشجویی فارس به ظرفیت های دانشجویی در برگزاری آئین اربعین حسینی

یوسفی گفت: استفاده از ظرفیت های دانشجویی و تولید محصولات چند رسانه ای برای برگزاری آئین اربعین حسینی مورد توجه بسیج دانشجویی فارس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (سه شنبه 12 مرداد) در جلسه ستاد دانشجویی اربعین حسینی گفت: عملیات و اقدامات فرهنگی اربعین حسینی آغاز شده و آئین اربعین مرکز ثقل وحدت میان همه مسلمانان و موجب همدلی در جهان اسلام است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: حضور دانشجویان و مردم در آئین اربعین اقدامی در مقابل دیدگاه منفعل غربی است و زنده نگه داشتن نهضت، اندیشه ها و مواضع امام حسین (ع) در دانشگاه ها، ایجاد پیوند مستحکم میان دانشجویان، جوانان و اساتید اعم از شیعه و سنی و ملیت ها و اقوام مختلف، ایجاد عزم و اراده استوار برای حرکت و جانفشانی جامعه دانشجویی در مکتب سیدالشهدا (ع) از اهداف آئین اربعین دانشجویی است.

وی اضافه کرد: برای برگزاری آئین اربعین حسینی در فارس استفاده از ظرفیت های دانشجویی و تولید محصولات چند رسانه ای مورد توجه بسیج دانشجویی فارس قرار دارد.

یوسفی تاکید کرد: تعمیق باورهای دینی و انقلابی در اذهان دانشجویان، معرفت افزایی و امام شناسی دانشجویان در فضای آموزش عالی و حفظ شعائر الهی در دانشگاه از اهداف برگزاری آئین مذهبی اربعین است.

وی ادامه داد: برای انعکاس رویدادهای اربعین حسینی در رسانه ها باید برای ایجاد وحدت و تقویت جبهه مقاومت در تولید محتوا توجه جدی انجام شود.

«جمشید فیروزی»، نیز در این مراسم گفت: قرارگاه اربعین دانشگاهیان در استان تشکیل شده و هیئت های دانشجویی در ایام محرم و منتهی به اربعین حسینی، فعالیت های مذهبی و فرهنگی خود را در چارچوب دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا انجام می دهند.

مدیر اردویی و حفظ آثار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اعلام کرد: بانک اطلاعاتی خادمان دانشجویی اربعین در استان فارس سازمان دهی شده و تولید محصولات چندرسانه ای اربعین و جریان سازی رسانه ای نیز در دستور کار ستاد دانشجویی اربعین استان فارس قرار دارد.

کد خبر 1081728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha