۲۳ بیمار دیگر در فارس به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند

حسینی گفت: با جان باختن ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به پنج هزار و ۲۵۹ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (سه شنبه 12 مرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان فارس گفت: با جان باختن 23 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به پنج هزار و 259 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 128 هزار و 68 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 346 هزار و 789 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 326 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: سه هزار و 637 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیماران کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 305 هزار و 66 بیمار با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با یک سیر فزاینده بیماری مواجه هستیم و هر فردی موظف است برای حفظ جان خود و اطرافیان شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کند و تا زمانی که حمایت های مردمی و انجام اقدامات پیشگیرانه توسط شهروندان انجام نشود، تلاش های دستگاه های اجرایی و نظام سلامت بی تاثیر خواهد بود.

کد خبر 1081735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha