نقش موثر کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد در یاری رسانی به نیازمندان

اسداللهی گفت: کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد در شرایط شیوع ویروس کرونا همچنان با شناسایی خیرین در حال جمع آوری بسته های معیشتی، کمک های نقدی، هدایا و ... برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان تلاش می کنند.

«علی اسداللهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد در شرایط شیوع ویروس کرونا همچنان با شناسایی خیرین در حال جمع آوری بسته های معیشتی، کمک های نقدی، هدایا و ... برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان تلاش می کنند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: خوشبختانه در طول این سال‌ها اقدامات خوبی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد رخ داده است و همچنان باید مساجد سنگری برای پیشرفت اسلام باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه پیشرفت و موفقیت هر مجموعه‌ای به ساختار تشکیلاتی آن مجموعه بر می‌گردد، افزود: فعالیت و شخصیت مدیر در یک کانون فرهنگی هنری مسجد بسیار اهمیت دارد و می‌تواند منجر به پیشرفت آن کانون شود.

 

اسداللهی با بیان اینکه نخبگان جامعه و فعالان فرهنگی در رأس کانون فرهنگی مسجد فعالیت می‌کنند، بیان کرد: آنچه که دشمن در پی آن است، ایجاد تفرقه بین امت اسلامی است بنابراین، باید بین فعالان فرهنگی مساجد و با محوریت امام جماعت، هماهنگی کامل باشد.

 

وی به اقدامات مفید مساجد در مقابله با ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: مساجد در کمک‌ های مؤمنانه و رزمایش ایثار و همدلی نشان دادند که با همدلی و هم‌افزایی بین هیئت امنا، امام جماعت، کانون فرهنگی و هنری و پایگاه بسیج چگونه می‌توان به‌خوبی با مشکلات مقابله کرد و به مردم خدمت کرد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن با تأکید بر اینکه امروز جنگ دشمن، جنگ اقتصادی و تحریم ایران اسلامی است، اظهار کرد: اگر بخواهیم مقابل دشمن بایستیم باید مشکلات اقتصادی و معیشتی پیش آمده برای اقشار ضعیف جامعه را در حد توان حل کنیم.

 

وی کادرسازی برای اسلام و انقلاب را یکی از مهم ترین فعالیت های کانون های فرهنگی مساجد دانست و گفت: هریک این جوان هایی که تحت نظارت و حمایت کانون ها پرورش می یابند می توانند از کارگزاران و آینده سازان کشور باشند.

 

کد خبر 1081777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha