مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل برگزار می شود

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از برگزاری آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل در روز پنج شنبه ۱۴ مردادماه خبر داد.

دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین تحلیف و شروع به کار ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان آران و بیدگل صبح روز پنج شنبه ۱۴ مردادماه در سالن چهارم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار می شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد و روستاهای ۱۱ گانه بخش‌های مرکزی و کویرات پس از برگزاری این مراسم، کار خود را آغاز خواهند کرد.

 

بایبوردی خاطر نشان کرد: همچنین آیین تکریم اعضای شوراهای فعلی و شهرداران همزمان با پایان زمان فعالیت آنان در روز  چهارشنبه ۱۳ مرداد در فرمانداری آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در مراسم تحلیف و ادای سوگند، اقدام به انتخاب هیات رییسه سنی خواهند کرد که براساس آن مسن‌ترین عضو شورا به عنوان رئیس انتخاب می‌شود.

 

بایبوردی افزود: نخستین وظیفه اعضای شوراهای اسلامی شهرهای ۴ گانه شهرستان آران و بیدگل پس از ادای سوگند، انتخاب شهردار است.

 

وی خاطر نشان کرد: از ۹۶ نامزد ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد، ۲۲ نفر به شورای ششم شهرهای این شهرستان راه یافته‌اند.

 

مردم شهرستان آران و بیدگل در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت ۷۰ درصدی داشته‌ اند./

کد خبر 1081802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha