مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به میزبانی قم

مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به میزبانی قم در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که سیزده دوره متوالی در رشته های مختلف برگزار شد اما چهاردهمین دوره این مسابقات با وجود شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، ادامه داد:مرحله استانی بخش حفظ کل به میزبانی استان قم و در بستر فضای مجازی به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به تعداد استان های شرکت کننده در این بخش گفت: 120 حافظ قرآن از 11 اسان کشور در بخش حفظ کل  در حال رقابت هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به زمان برگزاری این بخش از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در بخش حفظ از روز  دوشنبه آغاز شده و امروز به کار خود پایان می دهد.

 

وی افزود: داوری این مسابقات را داوران بین المللی قرآن کریم از جمله حجت الاسلام و المسلمین «محمدصادق نصرالهی»، «مجتبی شعاعی» و  «محسن رحیمی» بر عهده دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در بخش حفظ کل در فضای اسکای روم در حال برگزاری است.

کد خبر 1081822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha