خسارت مناطق سیل زده استان زنجان جبران شود

حقیقی با اشاره به ضرورت جبران خسارت در تمام شهرستان های خسارت دیده گفت: لازم است تا پایان این هفته میزان خسارت وارده به این شهرها مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان عصر دیروز در جلسه اضطراري ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران استان زنجان، اظهار کرد: در اثر بارندگی های چند روز اخیر خسارت های ناشی از سیل را در شهرهای زنجان، ایجرود و ماهنشان شاهد بودیم.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به ضرورت جبران خسارت در تمام شهرستان های خسارت دیده خاطرنشان کرد: لازم است تا پایان این هفته میزان خسارت وارده به این شهرها مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آب شرب هیچ روستایی نباید دچار مشکل شود، گفت: لازم است تا رودخانه ها با کمک دهیاران لایه روبی شود.

 

استاندار زنجان با تاکید بر حل مشکلات مردم با حضور معاونان دستگاه های ذی ربط گفت: معاون امور عمرانی استانداری تا فردا مشکلات مناطق سیل زده را شناسایی و اقدام کند.

 

لازم به یادآوری است در اثر بارندگی باران در طی روزهای گذشته 12 روستای استان زنجان دچار سیل زدگی شده بودند و سیل در روستاهای وننق، اورتا بلاغ، ولیاران و محمودآباد از توابع بخش قره پشتلو شهرستان زنجان، علم کندی، تبریزک، قلعه جوق سیاه منصور از توابع شهرستان ماهنشان و گلابر، ارکوین و قوریه از توابع شهرستان ایجرود جاری شد.

 

۱۸ واحد مسکونی روستایی در استان دچار سیل زدگی شد و به مزارع کشاورزی، ابنیه و راه های استان خسارت وارد شد که کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

 

کد خبر 1081829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha