بهره گیری از فضای مجازی و فضای باز در برنامه های ایام محرم

جوانمرد گفت: برنامه های ایام ماه محرم با بهره گیری از فضای باز و فضای مجازی انجام شود.

«احمد جوانمرد» با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه محرم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در راستای برگزاری برنامه ها و مناسبت های ایام محرم در شهرستان نشست هم اندیشی انجمن تعزیه زرندیه برگزار شد تا در راستای برگزاری این مراسم مذهبی برنامه ریزی شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، با اشاره به اینکه این نشست با حضور اعضا هیئت امنا انجمن تعزیه برگزار شد، افزود: در این نشست که جهت هماهنگی نحوه ی اجرای مراسمات شبیه خوانی در ایام محرم سال جاری برگزار شده بود مقرر شد برنامه ها بیشتر با بهر گیری از فضای مجازی و در فضای باز برگزار شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با شیوع پیک پنجم ویروس کرونا وظیفه همه آحاد مردم است که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دقت بیشتری به خرج دهند چرا که عدم رعایت پروتکل ها سبب ایجاد مشکل برای همه افراد جامعه می شود.

 

وی گفت: اجرای تمامی  مراسمات مذهبی از جمله تعزیه خوانی می بایست ترجیحا در فضای مجازی و یا در فضای باز  و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار گردند.

 

جوانمرد حفظ سلامت عزاداران حسینی را اولویت اول مراسمات مذهبی و برنامه های فرهنگی دانست و اضافه کرد: از عموم عاشقان اباعبدلله الحسین(ع)درخواست  داریم نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری اهتمام داشته باشند.

کد خبر 1081903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha