پایگاه اینترنتی رسالت نامه قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین علیه السلام رونمایی شد

پایگاه اینترنتی رسالت نامه قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین علیه السلام در خرم آبادرونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(علیه السلام) امروز(12 مرداد) اظهار داشت:  ابزار موثر و کارآمد در طنین انداز کردن تفکر علمی و جهادی جوان تراز انقلاب امری است که اهمیت آن برکسی پوشیده نیست.

 

«علی تقوی» افزود: افتتاح پایگاه اینترنتی توسط قرارگاه امری است که می تواند به انتقال تجربه، دانش و کار جهادی و اصلاح گر جوان انقلابی به سرتاسر دنیا موثر باشد.

 

وی ادامه داد: خوشحالیم که قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) در این باره پیشتاز بوده و توانسته با تاکید بر کار رسانه ای و حساب شده و همچنین استفاده از ابزارهای مفید و کارآمد جهت زنده کردن ارزش ها در جامعه ها عمل نماید.


تقوی خاطرنشان کرد: قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب و همچنین اصلاح جامعه در راستای امر ظهور و نیز با رسالت نامه ی جامع خود که همچون ریلی به سوی سعادت، مسیر  را مشخص کرده به پیش می رود و در این زمینه با کمبود راه و چشم انداز روبرو نخواهد شد.

 

 فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(علیه السلام) اظهار کرد: امیدواریم جوانان مبتکر و خلاق قرارگاه مثل همیشه با کار مخلصانه خود  الگوی نمونه ای در کار علمی و جهادی برای سایر ظرفیت ها باشند و اعمال همه ی ما مورد رضای پروردگار و حجتش واقع گردد.

 

کد خبر 1081925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha