مهمانسراهای ادارات در وضعیت قرمز کرونایی تعطیل شوند

پورحضرت با بیان اینکه محدودیت‌های هوشمند کرونایی در وضعیت قرمز طبق مصوبات ستاد ملی لازم الاجراست گفت: مهمانسراهای ادارات در وضعیت قرمز کرونایی باید تعطیل باشند و از پذیرش مسافران خودداری کنند.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ماسال با اشاره به وضعیت هشدار کرونایی اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مبارزه با ویروس کرونا یک الزام و ضرورت است.

 

فرماندار ماسال با اشاره به قدرت بسیار زیاد سرایت ویروس جهش یافته دلتای هندی افزود: متاسفانه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان روبه کاهش است که باید مردم بیشتر رعایت کنند.

 

وی با بیان اینکه محدودیت‌های هوشمند کرونایی در وضعیت قرمز طبق مصوبات ستاد ملی لازم الاجراست گفت: مهمانسراهای ادارات در وضعیت قرمز کرونایی باید تعطیل باشند و از پذیرش مسافران خودداری کنند.

 

پورحضرت با اشاره به نظارت بر تعطیلی مشاغل و گروهها در وضعیت قرمز کرونایی تصریح کرد: باید در فرایند واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی در شهرستان تسریع صورت بگیرد.

 

فرماندار ماسال بیان کرد: در صورتی که شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه استفاده از ماسک در بین مردم جدی گرفته نشود شیوع بیش از پیش ویروس جهش یافته دلتا دور از انتظار نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و گوشزد کردن خطر ناشی از ویروس کرونا بسیار اهمیت دارد.

کد خبر 1081938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha