تلاش برای رساندن پیام انقلاب به کشورهای همسایه/ عمل به نسخه انقلاب همیشه موفقیت آمیز است

حجت الاسلام قربانی گفت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی براینکه پیام انقلاب باید به گوش همه کشورها برسد، درصدد هستیم که در بخش تولید محتوا با توجه به ظرفیت هایی همچون همسایگی با کشورهای عربی پیام انقلاب را به این کشورها صادر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام علی قربانی» امروز (چهارشنبه 13 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات از سال 59 به دستور امام خمینی (ره) راه اندازی شد که شهید حقانی از همان ابتدا پایه گذار این نهاد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در طول 41 سال گذشته مهمترین رسالت این نهاد مدیریت، راهبری و هماهنگی برگزاری مراسم ملی، انقلابی و مذهبی در شهرها بوده که بخشی از این مراسم شامل اعیاد دهه فجر، 13 آبان، روز قدس، رحلت امام (ره)، واقعه هفتم تیر، هفته دولت است.

 

وی با بیان اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی آیین بزرگداشت این شهید والامقام نیز با همکاری سپاه برعهده این نهاد قرار گرفت اضافه کرد: عنصر اصلی انقلاب اسلامی حضور و نقش آفرینی مردم در همه عرصه های ملی و مذهبی است و انسجام و پیشرفت کشور در گرو همین موضوع بوده است.

 

حجت الاسلام قربانی تلاش های دشمنان برای کاهش ارتباط مردم با انقلاب را بی اثر دانست و عنوان کرد: وقتی آن حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را شاهد هستیم و حماسه آفرینی مردم را در انتخابات را می بینیم همه نقشه های دشمنان از بین می رود حتی زبان تحلیل گران برجسته آنها بسته می شود.

 

وی تصریح کرد: ما بر این امر اعتقاد داریم که هر کجا از نسخه واقعی انقلاب استفاده کردیم نتیجه موفقیت آمیز بوده و امیدواریم در دولت جوان انقلابی این موضوع مورد توجه واقع شود؛ این نهاد نیز به عنوان نهادی برگرفته از نگاه مردم وظیفه استفاده از ظرفیت های مردمی را برعهده دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه رویکرد این نهاد برای برگزاری مراسم همکاری همه اقشار و استفاده از ظرفیت مردمی است ابراز کرد: یکی از ضعف هایی که همواره در استان مشاهده می شود، موضوع تبلیغات محیطی در ارتباط با مناسبت ها است، علی‌رغم همه تلاش هایی که صورت گرفته اما آن هدف مطلوب به دست نیامده است که امیدواریم با تغییر دولت و تغییر مدیریت استان این اتفاق به صورت مثبت تغییر پیدا کند.

 

وی از تقویت فضای مجازی خبر داد و یاد آور شد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی براینکه پیام انقلاب باید به گوش همه کشورها برسد ما نیز درصدد هستیم که در بخش تولید محتوا را با توجه به ظرفیت هایی همچون همسایگی با کشورهای عربی پیام انقلاب را به این کشورها صادر کنیم که از همه نخبگان و فعالان رسانه ای برای انجام این رسالت دعوت به عمل می آید.

 

کد خبر 1082033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha