بازدید رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از شهر سی سخت

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهر زلزله زده سی سخت گفت: منازل آسیب دیده، در آینده‌ای نزدیک، مورد بهره برداری مجدد قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با همراهی جمعی از مسئولان قضایی استان، شهرستان و دفتر فنی این دادگستری از ساختمان‌های آسیب دیده دادگستری، در شهر سی سخت بازدید و از نزدیک بر روند بازسازی آنها نظارت کرد.
 

 

«حسن نگین تاجی» در این بازدید، گفت: تلاش‌های بسیار خوبی برای تأمین اعتبار به منظور تعمیر واحدهای آسیب دیده در زلزله 29 بهمن 1399 شهر سی سخت در استان و مرکز انجام گرفت و بخشی از اعتبار مورد نیاز، تاکنون تأمین شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خسارات واحدهای آسیب دیده قابل توجه بوده، اظهار کرد: تاکنون بیش از 80 درصد آسیب‌های وارده، تعمیر شده‌اند.
 

 

وی گفت: حداکثر تلاشمان را برای بهره داری مجدد از این واحدها و اسکان همکاران شاغل در دادگستری دنا به کار خواهیم بست.

 

نگین تاجی با بیان اینکه ساختمان دادگستری دنا و 11 واحد از منازل سازمانی آن دادگستری در زمین لرزه بهمن ماه سال گذشته آسیب دیده بودند، گفت: در آینده‌ای نزدیک و حداکثر تا اوایل شهریور ماه تعمیرات باقی مانده مورد بهره برداری مجدد قرار خواهد گرفت.

 
 

 

 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1082081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha