۳ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان جیرفت افتتاح شد

عصر امروز ۱۳ مرداد ماه ۳ پروژه بهداشتی و درمانی با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جبالبارز و درب بهشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۳ مرداد ماه ۳ پروژه بهداشتی و درمانی با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جبالبارز و درب بهشت افتتاح شد.


«اصغر مکارم» در حاشیه افتتاح این پروژه ها، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستائی جبالبارز۱۰ هزار نفر جمعیت را با احتساب جمعیت سیاری تحت پوشش دارد که ۶ خانه بهداشت نیز زیر مجموعه این مرکز هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: در این مرکز ۱۰ نیرو اعم از پزشک، دندانپزشک، ماما، پرستار فعالیت دارند و یکی از مراکز شلوغ و پرکار است که خدمات با کیفیتی نیز ارائه می دهد.


وی بیان کرد: مرکز جامع سلامت جبالبارز جزء مراکزی بود که پیمانکار در برهه ای دچار مشکل شد اما تلاش کردیم تا هر چه سریعتر پروژه به اتمام برسد و امروز با زیر بنای۵۱۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد البته در راستای سهولت بهره برداری مردم از این مرکز باید ساخت بلوار و جاده توسط مسئولین به صورت جدی دنبال شود.


مکارم ابراز کرد: تسهیلات زایمانی ساردوئیه با زیر بنای۳۱۳ متر مربع و اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان احداث و راه اندازی شد که هزینه تجهیز آن ۳۰۰ میلیون تومان بوده و با توجه به فاصله از مرکز شهرستان خدمت بزرگی برای مردم منطقه درب بهشت است.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خاتمه تصریح کرد: خانه بهداشت گور با  ۷۵ متر مربع زیر بنا و ۵۵۰ میلیون تومان ساخت و تجهیز شده است که بهورز بومی نیز در این خانه بهداشت حضور دارد و با احتساب جمعیت سیاری بیش از ۴۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.

کد خبر 1082098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha