کيفيت مسابقات مدهامتان قابل قبول بود

حجت الاسلام و المسلمين نصراللهي با بيان اينکه اين اولين سالي است که اين مسابقات بصورت مجازي برگزار مي شود، ابراز کرد: کيفيت مسابقات با توجه به زير ساخت هاي موجود و کيفيت اينترنت و مخابرات قابل قبول بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق نصراللهی امروز (چهارشنبه ۱۳ مرداد) در حاشیه مسابقات حفظ قران کریم برادران در قم، با بیان اینکه این اولین سالی است که این مسابقات بصورت مجازی برگزار می شود، گفت: کیفیت مسابقات با توجه به زیر ساخت های موجود و کیفیت اینترنت و مخابرات قابل قبول بود.


وی ادامه داد: اینکه در این مسابقات تصویر شرکت کننده برای داوران قابل رویت بود و اطمینان حاصل می شد که شرکت کننده حافظ است و همچنین حافظ هم تیم داوران را مشاهده می کرد خوب و قابل دفاع بود.

 

داور چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با اشاره به اینکه جذابیت قرآن به ابعاد هنری آن است و بعد هنری قرآن هم ازطریق قرائت تحقیق باید شروع شود، گفت: حفظ مرحله سخت تری است. پیشنهاد بنده به خانواده ها به صورت عمومی برای جذب فرزندان به قرآن، اقدام در خصوص فن و هنر تلاوت است.


وی در خاتمه با اشاره به ارزیابی های انجام شده تا کنون افزود: از بعد جغرافیایی استان های تهران و خراسان ضوی و در مرحله بعد آذربایجان شرقی در این مسابقات برجسته بودند.

 

کد خبر 1082108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha