گفتمان خانواده با محوریت فرزند آوری راهبرد ضروری جامعه امروز است

حجت الاسلام ولایی برحق با تبریک روز مباهله و اهمیت گرامیداشت این روز گفت: گفتمان خانواده با محوریت فرزند آوری راهبرد ضروری جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» با حضور در همایش پیام آوران عاشورایی که چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه امام علی(ع) برگزار شد گفت: گفتمان خانواده با محوریت فرزند آوری راهبرد ضروری جامعه امروز است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: روز مباهله از اعیاد پرفضیلتی است که برمبنای خانواده و اهمیت جایگاه آن در جامعه در ۲۴ ذیحجه به وقوع پیوست.

 

 

به گفته وی، پیامبر اسلام(ص) در جریان نامه ای اهالی مسیحی منطقه نجران را به دین اسلام دعوت کرد، ولی مردم نجران اسلام را نپذیرفتند و گروهی از علما و بزرگانشان برای تحقیق در دین اسلام برای مناظره با وی به مدینه آمدند. 

 

وی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) در جریان مباهله حضرت زهرا(س)، حضرت علی(ع) و امام حسن و امام حسین(ع) را همراه خود آورد و با این اقدام حقانیت امامت و نبوت در تاریخ اسلام محقق شد. 

 

حجت الاسلام ولایی برحق اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب بارها و بارها نسبت به گفتمان خانواده و فرزند آوری تأکید داشته اند و ضروری است هر یک از مبلغان و مداحان با در نظر گرفتن این راهبرد کلان نسبت به تحقق آن جامعه عمل بپوشانند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی بانوان درخواست می کنم با توجه به شرایط کرونا با همان تعداد محدودی اعضای خانوده نسبت به برپایی مراسم عزاداری محرم حسینی اهتمام داشته باشند و اجازه ندهند که محرم و عزاداری حسینی با توجه به شیوع بیماری کرونا تعطیل شود. 

 

 

کد خبر 1082132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha