تشریح فعالیت های ٣ ساله مدیریت شهری گرگان/ افزایش ۴٠٠ درصدی بودجه تا تصویب بودجه ١٠ هزار میلیاردی

دادبود فعالیت های سه ساله مدیریت شهری شهرداری گرگان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» امروز (چهارشنبه ١٣ مرداد)در نشست خبری به مناسبت ١٧ مرداد، روز خبرنگار  در تشریح اقدامات سه ساله مدیریت شهری خود گفت: مهمترین اقدامات زیرساختی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری تاریخ شهرداری گرگان برای اولین بار تدوین و عملیاتی شده است.

 

شهردار گرگان افزود: شهرداری گرگان بیش از پیش تمامی منابع و امکانات و توجه خود را معطوف به افزایش سرمایه گذاری و توسعه پایدار نموده است و با همت جمعی و جهادی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان بعد از گذشت سه سال توانست سربلند باشد.


وی ادامه داد: در نظام مدیریت شهری گرگان، شهروند محوری و توجه به مطالبات مردم گرگان در کنار ایجاد توسعه پایدار و توسعه سرمایه‌گذاری از جمله مهمترین رسالت‌های شهرداری گرگان بوده است و این برای این امر خطیر گام‌های استوار و متعددی برداشته  و امروز با کلنگ زنی و افتتاح بزرگترین پروژه های تاریخ شهرداری گرگان این امر محقق شده است.

 

دادبود اظهارداشت: افتتاح پروژه های کلانی از جمله روگذر افسران و همچنین آغاز پروژه های کلانی از جمله بازار موزه هفت شهر، پروژه‌های شهربازی مدرن، پروژه مجتمع تفریحی و گردشگری لوتوس، احیای بافت تاریخی شهر گرگان، افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه در سه سال و تصویب بودجه ۱۰ هزار میلیاردی در سال ۱۴۰۰، توسعه زیرساخت‌های لازم در محلات کم‌برخوردار، توجه به مقوله فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی، ارتقای رتبه شهرداری گرگان از ۱۰ به ۱۱ و همچنین قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از نیم قرن انتظار از جمله مهمترین رسالت‌های مدیریت شهری بوده است.

 

وی، کسب چنین دستاوردهایی را نمادی از تحقق عدالت عمرانی در پرتو پروژه‌های انسان محور عنوان کرد و گفت: دستاوردهای مهم شهرداری گرگان در سه سال اخیر و موفقیت در عرصه های ملی و کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف نشان از عزم جدی شهرداری گرگان برای خدمت‌رسانی بی منت به شهروندان لایق گرگان دارد.

 

دادبود اظهارامیدواری کرد: با یاری و همراهی شهروندان فهیم و گرامی بتوانیم قدم‌های موثری برای خدمت‌رسانی برداریم و امیدواریم جلوه خدمت در راستای تحقق شعار شهروندی به طور کامل محقق شود.

کد خبر 1082151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha