بجه های مسجد فعال در جشن غدیر تجلیل شدند

اعضای جوان و نوجوان کانون فرهنگی و هنری مسجد الغدیر تیران با حضور مسئولان و مردم تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کانون فرهنگی و هنری غدیر تیران به عنوان مرکز فرهنگی محوری در حوزه گرامیداشت ایام غدیر سال ها فعالیت گسترده ای داشته و در دو سال اخیر در شرایط سخت کرونایی با راه اندازی کاروان شادی ایجاد شور و نشاط کرد و این مناسبت بزرگ را تبلیغ کرده است.

راه اندازی کاروان شادی از این در شب و روز عید غدیرخم با حضور نوجوانان و اجرای سرود فرصتی شده تا شادی بر دل مردم ایجاد و حال هوای این شهر دگرگون شود.

نشست تجلیل از اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد الغدیر تیران و تقدیر از فعالات جشن غدیر با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدار این شهرستان و روحانیون و خانواده اعضای کانون همزمان با روز مباهله برگزار شد.

 

این مرکز فرهنگی و هنری به صورت تخصصی در حوزه سرود و فعالیت های همخوانی فعالیت می کنند و در ایام دهه ولایت و امامت محور فعالیت های شاخص این ایام در تیران و کرون قرار گرفته است.

*کانون های مساجد تیران و کرون نقطه هدف فعالیت های فرهنگی و هنری

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون در آیین تجلیل از اعضای کانون غدیر به فعالیت 54 کانون در مساجد این شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: این مراکز نقطه هدف فعالیت های فرهنگی و هنری هستند.

 

«اقبال صالحی« ادامه داد: فعالیت های گسترده ای در حوزه فرهنگی و هنری توسط کانون های مساجد این شهرستان انجام می شود و جوانان و نوجوانان عضو این مراکز با عشق و علاقه فعالیت می کنند که به حمایت مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان محلی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: اعتبارات ملی و محلی سهم مهمی در رونق فعالیت ها و اجرای برنامه های این مراکز دارد و باید سهم این نهادهای فرهنگی و هنری به خوبی با سرفصل مشخص پرداخت شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه گروه های فرهنگی و هنری در این مراکز تشکیل شده، خاطرنشان کرد: بضاعت زیرساختی فرهنگی و هنری این شهرستان آنچنان نیست و این کانون ها با امکانات محدود خود فعالیت گسترده ای دارند.

 

وی از توزیع بسته های گوشت نذری همزمان با عید غدیر خبرداد و گفت: این اقدام به صورت خودجوش و مشارکت کانون ها در بین 200 خانواده از گروه های هدف و عضو کانون های مساجد توزیع شد.

 

کد خبر 1082160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha