«روح اله باقری» از شبستان، «خبرنگار نخبه» استان اصفهان شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: خبرنگار خبرگزاری شبستان از سوی خانه مطبوعات استان اصفهان به عنوان یکی از ۱۳ نخبه عرصه خبر و رسانه این استان معرفی و تجلیل شد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در نخستین همایش تجلیل از نخبگان رسانه، طراحان و عکاسان مطبوعاتی استان اصفهان، خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل به عنوان «خبرنگار نخبه» استان اصفهان معرفی و تجلیل شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این مراسم که با توجه به شرایط کرونایی به صورت محدود برگزار و با پخش زنده از صفحه اینستاگرام خانه مطبوعات استان اصفهان دنبال شد، ۱۳ خبرنگار نخبه استان اصفهان بر اساس سوابق و افتخارات خبری معرفی شدند که «روح اله باقری» خبرنگار آران و بیدگلی به عنوان یکی از نخبگان عرصه خبر و رسانه استان اصفهان معرفی و با اهدای تندیس ویژه این آیین تجلیل شد.

 

ضابطی با بیان اینکه نخبگان رسانه استان اصفهان از سوی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بر اساس تجارب و افتخارات رسانه ای گزینش و انتخاب شده اند، افزود: کسب دو رتبه نخست و یک رتبه دوم در سه دوره پیاپی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان و رتبه سوم در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ از جمله افتخارات این خبرنگار آران و بیدگلی در حوزه خبر و رسانه است.

آیین تجلیل از نخبگان، طراحان و عکاسان خبری استان اصفهان با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیئت مدیره و اعضای خانه مطبوعات استان اصفهان و جمعی از خبرنگاران استان اصفهان در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد.

 

«دریا قدرتی‌پور»، «زهره سادات طالقانی»، «مرضیه علی عسگری»، «فاطمه کاویانی»، «ثنا روغنی»، «مهری فروغی»، «ریحانه سادات سجادی»، «روح اله باقری»، «لیلا مقیمی»، «زینب تاج‌الدین»، «عباس زمانی»، «طاهره شفیعی» و «فاطمه زمانی» به عنوان نخبگان رسانه و «کاظم قانع»، «سید محمد رضا شریف»،«پژواک بهرامی»، «رضا موحدی» و «علی مظاهری» به عنوان عکاسان و طراحان نخبه مطبوعاتی از سوی هیئت مدیره خانه مطبوعات معرفی و تجلیل شدند.

 

۳۱۳ خبرنگار، عضو رسمی خانه مطبوعات استان اصفهان هستند./

کد خبر 1082211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha